Hubbersgoesindilanka.reismee.nl

Voorpret!

Nog een paar nachtjes slapen en een paar lange dagen op het werk om alles af te krijgen, het huis poetsen, de strijk wegwerken, tas inpakken en dan gaan we... Wat een achterlijk gedoe eigenlijk; jezelf helemaal over de emmer helpen om alles maar netjes te hebben. Maar goed, we trappen er iedere keer toch weer in

Ik verheug me op de heerlijke warmte die we tegemoet gaan, het niks hoeven en alleen maar tot me nemen van alle geuren en kleuren. Matthijs verheugt zich met name op het Engels van de komende weken. Kijk mee en oordeel zelf...

Voor de dummies onder ons; kopieer de onderstaande link in de adresbalk van je browser en zet vooral het geluid aan!

Eleonora

Ik ben al een beetje lekker gemaakt door Maaike ( prachtige foto's filmpjes en verhalen ) dus weet al een beetje hoe bijzonder jullie reis gaat worden , dus kijk ik graag met jullie mee.
Veel plezier !

Peter

Go and explore sahib!

Ineke en Joop

Om 14.24 uur vertrokken vanmiddag van Schiphol en nu ergens hoog in de lucht proberen wij jullie de komende weken te volgen via deze moderne technieken. Wij zien jullie belevenissen met belangstelling tegemoet. Veel plezier en geniet er van, groetjes

Ineke en Joop

Leuke en indrukwekkende belevenissen, met plezier en belangstelling jullie verhalen gelezen. Inderdaad is er werk aan de winkel voor brandweermensen denk ik maar daar gelden andere waarden en normen waarschijnlijk. Hebben jullie geen last van de temperatuur daar? En wat zien wij? Matthijs met een hond?
Pas op anders heb je in De Meern ook zo een hond.
Vandaag in een tempelcomplex zagen wij in het reisprogramma en via appjes, ma vroeg of jullie je nu bekeerd hadden. Geniet verder de komende tijd en met belangstelling blijven we jullie volgen, groetjes.